1403/02/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/01

-

نماینده مجلس:

صدا و سیما فقط موعظه می کند

کد خبر : 2971
08:06
1401/07/21

به گزارش سونیوز، معصومه پاشائی بهرام در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 20 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: صدا و سیما چرا برنامه ای برای افزایش تولید برنامه های شاد و مفرح و سریال های خوب ندارد، جامعه نیازمند شور و نشاط است اما صدا و سیما همچنان اندر خم یک کوچه کار فرهنگی مستقیم انجام می دهد، این کار و موعظه مردم جواب نمی دهد.

به گزارش سونیوز نماینده مردم درمجلس تاکید کرد: صدا و سیما به جای اجرای برنامه های مستقیم فرهنگی، برنامه های غیرمستقیم تولید کند.

وی ادامه داد: باید در قالب فیلم، سریال و برنامه های شاد به صورت غیرمستقیم کار فرهنگی کرد، هر شبکه ای که می زنیم یک نفر در حال نصیحت و موعظه است، اگر بچه ای را هم موعظه کنیم راه را برعکس می رود این تذکر را خطاب به کل بدنه دولت نیز دارم باید برنامه یکپارچه جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی و امید و اعتماد به آینده داشته باشند.

این نماینده مجلس، گفت: نوجوانان و جوانان نیاز به تخلیه هیجان دارند که این اقتضای سنشان است و اگر جامعه ای برای آن برنامه نداشته باشد دچار مسائل ضد اجتماعی عدیده ای می شود، باید اینجا هزینه کنیم تا هزینه های گزاف تر ندهیم.

پاشایی خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: افزایش آب بهای کشاورزی از هکتاری یک میلیون به 3 میلیون یعنی زمین زدن همه کشاورزان باید در این افزایش قیمت تجدیدنظر کنند و روی الگوی مصرف و سیستم های نوین آبیاری برنامه ریزی کنند، این سیستم های پیشرفته در دسترس است و توسط شرکت های دانش بنیان روی آن کار می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دو وزیر نیرو و کشاورزی باید برنامه های حمایتی برای اجرای آبیاری نوین داشته باشند و سریعا برنامه ریزی کنند چرا که 90 درصد آب کشور در حوزه کشاورزی مصرف می شود.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار