1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

پیگیری های سونیوز پاسخ داد

ایجاد پویش درخواست حذف عوارضی آزادراه تبریز-سهند

کد خبر : 2944
23:56
1400/09/16

سونیوز: طبق پیگیری های این رسانه مبنی بر عدم دریافت عوارضی از آزادراه تبریز - سهند، یک پویش اجتماعی جهت مشارکت شهروندان سهندی در راستای مطالبه قانونی خود در سامانه کارزار با عنوان " ایجاد پویش درخواست حذف عوارضی آزاد راه تبریز-سهند " ایجاد شد.

به گزراش سونیوز، این پایگاه خبری پیش تر با انتشار خبری با عنوان " حذف عوارضی آزادراه تبریز سهند نیازمند یک پویش اجتماعی است " مبنی دریافت عوارضی از  شهروندانی که به صورت روزانه از مسیر آزادراه تبریز - سهند عبور می کنند، هزینه ای مضاغف تحمیل می گردد، نوشته بود: جهت  قانونمند کردن این مطالبه و  پیگیری آن، ایجاد یک پویش اجتماعی موثر یک ضرورت می باشد. 

در همین راستا جمعی از شهروندان، اقدام به ایجاد یک پویش اجتماعی با عنوان  " درخواست حذف عوارضی آزادراه تبریز-سهند " نموده اند که متن آن توسط آقای بهزاد یاری تنظیم و به شرح ذیل در سامانه کارزار منتشر شده است.

جناب آقای رئیسی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای قاسمی
وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و احترام
در خصوص اخذ عوارضی در آزادراه ۱۵ کیلومتری تبریز-سهند که در شرف تحمیل به مردم شهید‌پرور و ولایی این منطقه است، از رئیس‌جمهور محترم و وزیر محترم راه تقاضامندیم دستورات شایسته را در خصوص تأمین مالی سرمایه‌گذار این پروژه صادر کرده و از اجرایی شدن اخذ عوارض ممانعت به‌عمل آورند. این درخواست پیش از این از طرف مردم با مسئولان محلی در میان گذاشته شده و تابه‌حال نتیجه‌ای حاصل نشده است.
از همشهریان عزیز شهر سهند و استان آذربایجان شرقی نیز تقاضا می‌کنیم با امضای خود و مشارکت در این کارزار، به شنیده شدن صدای ما از سوی مسئولان کمک کنند.
 

 


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار