1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

پیگیری های سونیوز پاسخ داد

ایجاد پویش اجتماعی جهت جلوگیری از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های تبریز و سهند

کد خبر : 2941
22:49
1400/08/04

سونیوز: طبق پیگیری های این رسانه مبنی بر جلوگیری از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های تبریز و سهند، یک پویش اجتماعی با عنوان " درخواست جلوگیری از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های تبریز و سهند " در سامانه کارزار ایجاد شد.

به گزارش سونیوز سالهاست که سلامتی جان شهروندان تبریزی با مازوت سوزی نیروگاه  این کلانشهر تهدید می شود. لذا طبق اخبار منشتر شده در این پایگاه خبری  و پیگیری های این رسانه تا کنون هیچ اقدام عملی از سمت مسئولین استان و مدیریت شهری برای حل همیشگی این معضل برداشته نشده است.
بر همین اساس و پیشنهاد دکتر مهدی حیدری، سردبیر این رسانه در انتشار  خبری با تیتر " حل معضل مازوت سوزی در نیروگاه تبریز، نیازمند پویش اجتماعی است  " در راستای مطالبه عمومی، شهروندان تبریزی اقدام به ایجاد یک پویش اجتماعی با عنوان " درخواست جلوگیری از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های تبریز و سهند" در سامانه کارزار نمودند و از عموم شهروندان تبریزی دعوت کردند تا  با امضای خود در این پویش اجتماعی شرکت نمایند.

متن این پویش اجتماعی در سامانه کارزار توسط آقای امیر مقدم به شرح ذیل ثبت و منشتر شده است:


جناب آقای رئیسی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر سلاجقه
 رئیس محترم سازمان حفاظت محیط زیست

با سلام
با توجه به مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های آذربایجان شرقی و آلودگی شدید هوای این استان، درخواست صدور دستور توقف استفاده از سوخت مازوت در این نیروگاه‌ها را داشته و انتظار داریم با دستور بالاترین مسئولین دولتی، مقامات استانی موظف به شناسایی متخلفان و برخورد با آن‌ها شوند تا شاید بتوان در مدت زمانی معقول، هوای پاکیزه را به استان برگرداند.

با تشکر
 

شما شهروندان عزیز  می توانید بر اساس صیانت از  حقوق شهروندی خود در پویش اجتماعی " درخواست جلوگیری از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌ های تبریز و سهند"  شرکت نمایید.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار