1403/02/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/31

-

پاسخ ایران به تهدیدات اسرائیل:

تل آویو را نابود می کنیم

کد خبر : 292
13:25
1399/11/09

 
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در واکنش به تهدیدهای رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی متذکر شد که اگر تل‌آویو دست به حماقتی علیه ایران بزند آن را نابود خواهیم کرد.
 
به گزارش سونیوز، ابوالفضل شکارچی در گفتگو با شبکه العالم تأکید کرد: اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی توهمی بیش نیست و به صهیونیست‌ها می‌گوییم که خودشان را مقابل نیرو‌های مقاومت امتحان کرده‌اند و رزمایشی که برگزار کردیم، گوشه‌ای از توانمندی‌های رزمی آن را نشان می‌داد.
 
وی افزود: اظهارات اخیر رژیم صهیونیستی درباره نابود کردن تاسیسات هسته‌ای ایران توهم و پریشان‌گویی و ارتش این رژیم ترسو و ضعیف است و صهیونیست ها باید پیش از تهدیدها، تظاهرات اعتراضی علیه نتانیاهو را متوقف کنند.
 
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح کشورمان تأکید کرد: اگر صهیونیست‌ها دست به حماقت یا هرگونه اشتباهی، ولو کوچک، علیه ایران بزنند، با واکنشی روبه‌رو خواهند شد که تل‌آویو را نابود می‌کند و پایان موجودیت رژیم‌شان را سرعت می‌بخشند.
 
وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح در حال حاضر استراتژی خود را رو نکرده‌اند و در این زمینه اقدامی نمی‌کنند، اما روز به روز بر توانمندی‌های‌شان افزوده می‌شود و سطح توانایی‌های دفاعی آن‌ها افزایش می‌یابد.
 
شکارچی تصریح کرد: ایران پیامی دارد که می‌خواهد به کشور‌های جهان برساند مبنی بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، طبق فتوای آیت‌الله خامنه‌ای، به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست و هرگز در این مسیر گام برنمی‌دارد و آن را اقدامی حرام در سیاست‌های دفاعی خود می‌داند و هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارد.
 
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: ایران پتانسیل کافی برای استفاده از عملیات استراتژیک دارد و دشمن را در صورت اقدام به هرگونه حماقتی علیه جمهوری اسلامی، با خاک یکسان خواهد کرد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار