1403/02/27

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/27

-

من از ایران نمی روم

کد خبر : 2905
13:05
1400/11/27

سونیوز: بابک نهرین، طنز پرداز مطرح تبریز خبر مربوط به مهاجرت خود از ایران را که در برخی رسانه ها و محافل شنیده می شد، تکذیب کرد.

به گزارش سونیوز، این بازیگر طنزپرداز تبریزی در گفتگو با رسانه ها گفت: به هیچ وجه نگفته ام از ایران می روم و نمی دانم منشاء این شایعات کجاست.

وی با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده برای وی طی روزهای اخیر گفت: طنز و کمدی همواره در معرض سوتفاهم و سوءبرداشت است اما برخی محافل با هدف تخریب من بر این حواشی دامن می زنند.

بابک نهرین بر عشق خود به تبریز، آذربایجان و ایران تاکید کرد و افزود: فکر نمی کنم نیازی باشد که بعد از دو دهه حضور در صحنه های مختلف، عرق و تعصب خود را به این آب و خاک دوباره ثابت کنم.

این بازیگر توانمند تبریزی تنها هدف خود را شاد کردن دل مردم و ایجاد فضای نشاط در جامعه عنوان کرد و افزود: نمی دانم مشکل برخی از محافل و افراد با من چیست چراکه هرگز بدخواه کسی نبودم و ضرری به دیگران نرسانده ام.

وی در عین حال از فشار و جوسازی علیه خود در آذربایجان و تبریز گله کرد و اظهار داشت: گفته بودم برای فرار از حاشیه ممکن است تبریز را به مقصد تهران ترک کنم اما هرگز از ایران و آذربایجان و تبریز دل نخواهم کند.

بابک نهرین تاکید کرد: این حواشی بنده و دوستانم را در اجرای کارهای بیشتر با انگیزه تر کرده و همچنان برای شاد کردن مردم روی صحنه خواهم بود.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار