1403/01/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/31

-

تکذیب کمبود مرغ در آذربایجان شرقی

کد خبر : 2904
16:37
1400/12/28

سونیوز: معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در روزهای گذشته ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار کشتار داشته‌ایم و به میزان کافی مرغ گرم در بازار توزیع شده است.

به گزارش سونیوز، به نقل از وب سایت رسمی وزارت جهاد کشاورزی، ایاز برنو در واکنش به ویدئوی منتشر شده یکی از شهروندان تبریز از فروشگاه رفاه تبریز گفت: این روز‌ها و در آستانه‌ی عید نوروز ۲ برابر نیاز روزانه کشتار و وارد چرخه بازار شده و آنقدر زیاد است که فروشنده‌ها نمی‌توانند بفروشند.
وی ادامه داد: تنها امروز ۵۰۰ هزار قطعه کشتار داشته‌ایم و قریب بر یک هزار تن مرغ گرم در سطح بازار توزیع شده است تا همشهریان عزیز کوچکترین مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

برنو افزود: علاوه بر مرغ گرم، حدود ۲ هزار تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها داریم و نیاز تمام شهرستان‌ها تامین می‌شود.
با قاطعیت می‌گویم؛ نه‌تنها هیچ کمبودی در زمینه‌ی تامین مرغ در استان نداریم، بلکه ممکن است بعد از تعطیلات مقدار مازاد خود را نیز به استان‌های دیگر بدهیم.

 معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: نرخ جدید مصوب مرغ گرم ۳۱ هزار و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و مرغ منجمد هم باید با قیمت ۲۰ هزار تومان به‌فروش برسد.

وی ادامه داد: گران فروشی به هیچ وجه قابل قبول نیست و بازرسان با کنار گذاشتن تعارف، تعامل و مدارا بر اساس وظیفه ذاتی خود با گرانفروشان که در شرایط سخت اقتصادی رحم و مروتی به همشهریان خود ندارد، برخورد قاطع و جدی می‌کنند.
وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که مرغ را گران‌تر از قیمت مصوب خریداری نکنند و در صورت مشاهده تخلف، فروشگاه گرانفروش را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنند.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار