1403/01/10

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/10

-

امام جمعه تبریز: جراحی موفقیت‌آمیز بود/حالم بسیار خوب است

کد خبر : 2844
11:00
1401/06/29

سونیوز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز که طی روزهای گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت جراحی قرار گرفته بود، با انتشار پیام ویدیویی اعلام کرد که عمل موفقیت آمیز بوده و حال وی بسیار خوب است.

به گزارش سونیوز  حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی دیسک گردن قرار گرفتم که اکنون خوشبختانه حالم بسیار خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.  از کسانی که لطف کرده و اظهار نگرانی کردند و جویای حالم بودند، تشکر می‌کنم.  زیر سایه امت حزب‌الله و خانواده شهدا ان‌شالله به‌زودی برای انجام وظیفه خدمت‌گذاری به ملت قهرمان آذربایجان حاضر خواهم شد. از کسانی که لطف کرده و اظهار نگرانی کردند و جویای حالم بودند، تشکر می‌کنم.

وی هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را به تمامی رزمندگان اسلام، دست‌اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، همه جانبازان و آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک گفته و اظهار کرد: این هفته را محضر فرماندهی معظم کل قوا نیز تبریک می‌گویم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اگر کشور ایران در مجامع بین‌المللی توانسته به افتخار و عزت کنونی دست یابند، به برکت رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و نباید این موضوع را از یاد برد.

 
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان پارس تهران در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قرار گرفت و در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامتی کامل برای حجت‌الاسلام آل هاشم، بهبودی کامل ایشان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار