1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

مهسا امینی به خاک سپرده شد

کد خبر : 2835
17:33
1401/06/26

سونیوز: پیکر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود روز گذشته در بیمارستان کسری فوت کرد و امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد.

به گزارش سونیوز، روز شنبه در آئین تشییع پیکر و خاکسپاری مهسا (ژینا) امینی، علاوه بر خانواده و بستگان، جمع کثیری از مردم  شهرستان سقز نیز حضور داشتند.

پدر مهسا که با حال پریشان و نامساعدی به مراسم خاکسپاری دخترش آمده بود در دقایقی حالت نیمه‌هوشیار داشت. مردم نیز گروه گروه راهی آرامگاه آیچی شده بودند. زن و مرد، کودک و پیر. و با چشم‌های گریان منتظر پیکر مهسا امینی بودند و از  از همان دقایق اولیه سرودهای کردی می‌خواندند.

مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی که به اتفاق خانواده  به  تهران سفر کرده بود که توسط گشت ارشاد دستگیر و  به مقر پلیس امنیت اخلاقی در خیابان  وزرا منتقل شده و در همان محل بیهوش می شود. پس از این اتفاق مهسا امینی به  بیمارستان منتقل می شود  اما متاسفانه پس از چند ساعت حضور در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز با اعلام اینکه علت دقیق فوت مهسا امینی بعد از بررسی ها اعلام می‌شود، گفت: از افراد خواهشمندم تا زمان نتیجه کامل اظهار نظر نکند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران هم با اعلام اینکه کمیسیون ویژه ای علت فوت مهسا امینی را بررسی کرده است، گفت: نتیجه بررسی ها و علت فوت به مقام قضائی ارسال می شود.

 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار