1403/02/23

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/23

-

ادامه مجادله تراکتور و منصوریان؛

تراکتور به اظهارات سرمربی پیشین خود واکنش نشان داد

کد خبر : 28
14:45
1399/10/03

باشگاه تراکتور به اظهارات و ادعاهای جنجالی منصوریان در مورد این باشگاه و مالک آن واکنش نشان داد و وی را مربی سفارش شده نامید.

به گزارش سونیوز، پس از آن که علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور تبریز در یک برنامه زنده تلوزیونی ادعاهایی جنجالی را علیه این باشگاه و مالک آن مطرح کرد، نماینده مالک در تیم فوتبال تراکتور به این اظهارات واکنش نشان داده و اظهار داشت که منصوریان را نبی به زنوزی سفارش کرده است.
بهداد در همین رابطه با بیان اینکه دغدغه منصوریان سگ‌ وی بوده و این مربی با بازیکن یک میلیاردی قراردادی چهار میلیاردی امضاء کرده، افزوده است: وقتی مالک می‌بیند مشغله ذهنی شما از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و یا با بازیکن یک میلیاردی، چهار میلیارد قرارداد می‌بندید، چرا نباید دغدغه داشته باشد.
وی با بیان اینکه زنوزی به عنوان مالک باشگاه تراکتور پاسخگوی هواداران است، خاطر نشان کرد: منصوریان حتماً باید در محاکم قضائی این ادعاها را اثبات کنند که چه کسی وی را تهدید کرده زیرا طرح چنین ادعایی، موضوعِ ساده ای نیست و وقتی فردی در رسانه ملی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند، قطعاً باید به اندازه کافی اسناد داشته باشد تا بتواند این ادعاها را ثابت کند.
گفتنی است علیرضا منصوریان که تنها در دو هفته نخست لیگ برتر بر روی نیمکت سرخپوشان تبریزی نشسته بود، به یکباره از سرمربی گری این تیم خلع و پایان همکاری تراکتور با وی اعلام شد و پس از آن بود که این بازیکن و مربی سابق استقلال تهران در برنامه فوتبال تبریز با طرح این ادعا که مالک باشگاه تراکتور سوداری ریاست فدراسیون فوتبال را در سر می پروراند، مدعی شده بود که در صورت تحقق چنین موضوعی، وی قید مربیگری در ایران را می زند چرا که زنوزی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد کرد.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار