1403/01/09

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/09

-

خبر خوش وزارت کار به کارمندان

کد خبر : 2691
00:57
1401/04/23

سرپرست وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم فعال شدن ظرفیت‌های بخش تعاون گفت: برنامه‌ریزی کنید تا پایان دولت کنونی، همه کارمندان صاحب خانه شوند.

به گزارش سونیوز، محمد هادی زاهدی وفا در آئین گرامیداشت روز جهانی تعاون، این حوزه را از بخش های کلیدی اقتصاد ایران دانست و گفت: در حوزه اجتماعی نیز همواره بخش تعاون در رویکردهای کسب و کار مردم نقش پر رنگی داشته است و با وجود فاصله بسیاری که با چشم انداز مدنظر برای سهم تعاون در اقتصاد وجود دارد، اما تعاون در کشور در حوزه های کاری خود کارنامه قابل قبولی داشته است.

زاهدی وفا با تاکید بر لزوم فعال شدن ظرفیت‌های بخش تعاون گفت: برنامه ریزی کنید تا پایان این دولت همه کارمندان صاحب خانه شوند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک عضویت اتاق تعاون ایران در هیات مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون(ICA)، این انتخاب را دستاورد مهمی در عرصه دیپماسی اقتصادی دانست و ابراز امیدواری کرد حضور در عرصه بین‌الملل برای تامین منافع اقتصادی اتاق‌های تعاون گسترش یابد.

وی  تاکید کرد: حضور فعال در سازمان های بین المللی با هدف نقش آفرینی در عرصه دیپلماسی اقتصادی جزء رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است.

در این همایش تفاهم نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش های مجلس و اتاق تعاون ایران به امضا رسید.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار