1403/01/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/31

-

محدودیت احتمالی فعالیت ادارات به خاطر آلودگی هوای تبریز

کد خبر : 2626
18:56
1401/04/01

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه هوای تبریز در وضعیت خطرناک قرار گرفته است،گفت: طبق گزارش هواشناسی استان، آلودگی هوای تبریز از عصر امروز کاهش خواهد یافت و تصمیم گیری در خصوص محدودیت احتمالی فعالیت ادارات و بخش‌های عمومی، بعد از بررسی‌های دقیق‌تر امشب اعلام می‌شود.

به گزارش سونیوز، محمدباقر هنربر روز چهارشنبه در کارگروه اضطرار آلودگی هوا، اظهار کرد: از صبح امروز هوای تبریز به دلیل انتشار پدیده گرد و غبار در وضعیت ناسالم و خطرناک برای تمام گروه‌های سنی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در صورت تداوم آلودگی، تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه، امشب از طریق شبکه استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هنربر گفت: براساس مصوبه این کارگروه با توجه به وضعیت آلودگی هوا، فعالیت همه کارگاه‌های ساختمانی و تولید شن و ماسه تا روز جمعه ممنوع بوده و تاکید این ستاد توقف فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است.

به گزارش سونیوز، اعلام وضعیت هوا به لحاظ نارنجی، قرمز و زرد از طریق اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی به همه دستگاه ها باید انجام شود و دستگاه ها نیز موظف هستند براساس وضعیت موجود با توجه به دستورالعمل اقدام کنند و منتظر برگزاری کمیته اضطرار نباشند. 

 بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شاخص آلایندگی هوا در تبریز از ۳۰۰ عبور کرده و در وضعیت خطرناک و ناسالم قرار دارد.


برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار