1403/01/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/31

-

راه و شهرسازی آذربايجان شرقي در دستان بخشی زاده 

کد خبر : 2506
23:09
1401/02/21

سونیوز: بخشی زاده، طی حکمی از طرف وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی آذربايجان شرقي منصوب شد..

به گزارش سونیوز، با بازنشستگی ابوالقاسم سلطانی، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، عصر امروز ۲۱ اردیبهشت، امیر بخشی زاده، طی حکمی از طرف وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیر کل جدید این  مجموعه منصوب شد.

مراسم معارفه بخشی زاده با حضور ایمان اسلامی‌، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی  و مدیران کل سابق این مجموعه و چند تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسه این اداره کل انجام گرفت.

شایان ذکر است بخشی زاده دانش آموخته ی دکتری شهرسازی و کارشناسی مهندسی عمران می باشد که از سوابق مدیریتی وی می توان به معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان، مدیر پروژه های تفویضی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان  اهر اشاره کرد .

اسلامیان با معرفی امیر بخشی‌زاده به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به کمبود شدید منابع مالی، بدون نگاه فرابخشی و حاکمیتی به موضوعات و مسائل این وزارتخانه، امکان موفقیت وجود ندارد و بر این اساس نیازمند حمایت مدیریت استان از دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی هستیم.

جواد رحمتی، معاون عمرانی استاندار نیز با قدردانی از خدمات و تلاش‌های ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان، از مدیرکل جدید خواست تا با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های داخلی و تعامل با دستگاه‌های ملی، ضمن تحرک‌بخشی به ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان، زمینه‌ساز تحولات مثبت در این حوزه باشد.

بخشی زاده  متولد سال ۱۳۴۴ در شهرستان اهر  بوده و  به عنوان کارشناس رسمی دادگستری ، مدرس دانشگاه ، مجری پروژه های مسکن و ساختمان ،  پایه ارشد طراحی و نظارت نظام مهندسی ساختمان استان فعالیت دارد.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار