1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

معاون وزیر بهداشت خبر داد:

توقف پروازهای مستقیم به انگلیس برای پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا در کشور

کد خبر : 25
12:43
1399/10/03

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توقف پروازهای مستقیم به انگلیس برای پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا در کشور خبر داد  و گفت: اقدامات جدی جهت پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری در کشور انجام می شود.

به گزارش سونیوز، ایرج حریرچی با بیان اینکه برای مقابله با این نوع از کرونا اقدامات و تمهیدات لازم در کشور اجرایی شده و به دقت پیگیری می شود، اظهارکرد: پروازهای مستقیم به و از انگلستان متوقف و لغو شده است.
​وی با تاکید بر مسافران پروازهای غیر مستقیم از انگلستان به کشور کنترل می شوند، اعلام کرد: نتیجه تست مبدا این مسافران را بررسی می شود و در ایران از آنها تست گرفته شده و افراد مشکوک ۱۴ روز قرنطینه می شوند، همه کسانی را هم که قبل از اعلام انگلیس وارد ایران شده اند، هم غربالگری کرده و در صورت نیاز از آنها تست گرفته می شود.

حریرچی افزود: نکته مهم درباره این ویروس جهش یافته این است که انگلیسی ها که در مورد خیلی کشورها ادعاهایی داشتند، خودشان از سپتامبر که جهش ویروس شناسایی شده، موضوع را کتمان کردند.
گفتنی است در روزهای گذشته و پس از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره شیوع گونه جدیدی از کرونا در انگلیس، انتقادات جدی نسبت به تداوم پروازهای هواپیمایی ایران به این کشور و بالعکس مطرح شده بود چرا که بررسی سایت های رهگیری پروازهای هوایی، حاکی از توقف کلیه پروازها به این کشور به غیر از خطوط ایرانی بود.

 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار