1403/02/31

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/31

-

موفقیت‌های تیم‌های پایه نویدبخش روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان است

کد خبر : 2410
14:31
1401/01/31

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: موفقیت‌های تیم‌های پایه این باشگاه در رقابت‌های کشوری، نویدبخش روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان است.

به گزارش سونيوز به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی روز چهارشنبه در پیام تبریکی به مناسبت صعود تیم جوانان این باشگاه به فینال رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: این موفقیت نتیجه تلاش تمامی اعضای تیم جوانان اعم از کادرفنی و بازیکنان و زحمت‌کشان آکادمی باشگاه بوده و شایان تقدیر است.

وی افزود: مالک و مدیریت باشگاه طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای نسبت به تیم‌های پایه تراکتور داشته‌ اند و خوشحالیم که با حضور در فینال مسابقات، مزد بخشی از زحمات‌مان را گرفتیم، البته افسوس که تیم امید تراکتور علی‌رغم شایستگی، بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرده و از حضور در فینال مسابقات بازماند.

سهرابی بر حمایت بیشتر از تیم های پایه تاکید کرد و گفت: نتیجه این حمایت ها، درخشش جوانان استان در مسابقات کشوری و کسب افتخار برای فوتبال استان خواهد بود.

به گزارش سونيوز ،  تیم فوتبال جوانان تراکتور در مجموع دو بازی رفت و برگشت با عبور از سد تیم ایمان سبز شیراز به فینال مسابقات لیگ برتر جوانان راه یافت.

دیدار رفت ۲ بر یک به سود تراکتور و دیدار برگشت با همین نتیجه به سود تیم شیرازی خاتمه یافت و با توجه به عدم تغییر نتیجه در وقت های اضافی، این تراکتور بود که در ضربات پنالتی چهار بر ۲ پیروز و یک پای بازی فینال شد.

تراکتور در دیدار نهایی با برنده مسابقه فولاد خوزستان و سپاهان دیدار خواهد کرد.

امیر علی احمدزاده هدایت تیم جوانان تراکتور را برعهده دارد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار