1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

عذرخواهی رونالدو از هوادار اورتون

کد خبر : 2353
15:07
1401/01/21

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت شکستن گوشی هوادار اورتون در بازی رو گذشته دو تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش سونيوز،  کریستیانو رونالدو که در پی شکست یک بر صفر روز گذشته (شنبه) منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، به قدری از این شکست ناراحت و خشمگین بود که هنگام خروج از زمین ورزشگاه گودیسون پارک با پای لنگ‌لنگان و درست پیش از ورود به تونل منتهی به رختکن‌ها، گوشی تلفن همراه یک هوادار 14 ساله اورتون که داشت از او فیلم می‌گرفت را  به زمین زد که منجر به چند تکه شدن گوشی این هوادار شد.

رونالدوی 37 ساله پس از این بازی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند لحظه‌ای که با آن روبرو هستیم، هرگز آسان نیست. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق بازی زیبا هستند. می‌خواهم بابت عصبانیتم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم تا یک بازی را در اولدترافورد به نشانه رفتار جوانمردانه و ورزشی تماشا کند».

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده است که در حال بررسی این حادثه است. شیاطین سرخ با این شکست در رده هفتم لیگ برتر قرار گرفتند و امیدشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا  کمرنگ‌تر شد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار