1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

احتمال افزایش 50 میلیون تومانی وام مسکن ملی

کد خبر : 232
18:03
1399/10/22

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از احتمال افزایش 50 میلیون تومانی مبلغ وام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش سونیوز، علی قائدی دوشنبه با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان مرحله جدید طرح ملی مسکن اظهار کرد: ما در انتهای سال گذشته، دو مرحله ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن داشتیم که این ثبت‌نام‌ها در 31 استان و بالغ بر 500 شهر صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: از همان ابتدا در بعضی مناطق شهری، تقاضا وجود داشت اما چون درباره تأمین زمین اطمینان نداشتیم، ثبت‌نامی صورت ندادیم تا اینکه در فاصله زمانیِ از انتهای سال گذشته تاکنون تلاش‌هایی شد تا زمین تأمین شود و نتیجه این تلاش‌ها این شد که در 22 استان و برای 200 شهر زمین تأمین شد و ما برای این شهر‌ها ثبت‌نام خواهیم داشت.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد: تا اینجای کار به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به ‌ازای هر متقاضی ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود که البته به ‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان افزایش یابد.

گفتنی است قرار است با اجرای طرح اقدام ملی مسکن 400 هزار واحد مسکونی در کشور تأمین شود که بر این اساس در مرحله اول و دوم که قبل از عید نوروز صورت گرفت، 800 هزار نفر ثبت‌نام کردند و از این تعداد 50 درصد واجد شرایط بودند که تا کنون حدود 128 هزار نفر از این افراد واریز وجه کرده‌اند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار