1403/01/09

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/09

-

۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در حال اجراست

کد خبر : 2303
13:15
1401/01/08

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال جاری برای حمایت از تولید، پروژه های عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان با شتاب بیشتری اجرا می‌شود، گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان در حال اجراست.

به گزارش سونيوز،سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز دوشنبه در بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزود: این پروژه ها به منظور ارتقای زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان با هدف تامین رفاه صنعتگران در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در سال جاری در حوزه معاون فنی این شرکت پروژه هایی مانند خیابان سازی، شبکه توزیع ۲۰ کیلوولت و روشنایی، شبکه های توزیع و انتقال آب، گاز رسانی و سایر پروژه ها با انعقاد ۱۸۵ قرارداد پیمانکاری اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به افتتاح ۴۰ طرح عمرانی در دهه فجر سال گذشته، گفت: این تعداد طرح زیرساختی با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری صنعتگران قرار گرفت.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: تلاش می شود با رشدی فزاینده بودجه شرکت در جهت ارایه خدمات بیشتر به رزمندگان جنگ اقتصادی و آماده‌سازی بستر رونق اقتصادی افزایش یابد و زمینه ارتقای جایگاه استان در حوزه تولید و صنعت فراهم شود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۶ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحدهای تولیدی به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد.

از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در شهرک های صنعتی استان یک هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال بوده و هم اکنون بیش از ۵۳ هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار