1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

عذرخواهی محسن هاشمی بابت صحبت‌های فائزه

کد خبر : 219
14:49
1399/10/21

رئیس شورای شهر تهران بابت صحبت‌های خواهرش در خصوص حمایت از ترامپ بخاطر فشار بر ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش سونیوز، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران، ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل صحبت‌های خواهرش مبنی بر ناراحتی از عدم پیروزی ترامپ در انتخابات گفت: ترامپ چیزی جز بدعهدی، ترور و توهین برای ایران نداشت.
 
وی با ابراز تاسف از اظهار نظرهای اخیر خواهرش فائزه درباره ناراحتی از عدم پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: صحبت‌های فائزه دل دوستداران آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده‌مان را رنجاند که بر همین اساس من نامه‌ای نوشتم و منتشر کردم.
رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: به دلیل این موضوع از سوی خانواده از مردم عذرخواهی می‌کنم چرا که ترامپ برای  ایران چیزی ترور، بدعهدی و توهین نداشته است.
هاشمی با تأکید بر اینکه نباید این صحبت‌ها از سوی خواهرش مطرح می‌شد، گفت: شاید فائزه به دلیل مشکل خود و خانواده‌اش این موضوع را مطرح کرده اما به هیچ عنوان صحبت‌های آن مورد تأیید خانواده و حزب کارگزاران نیست.
گفتنی است فائزه هاشمی اخیراً در اظهار نظری عجیب در خصوص نتایج انتخابات آمریکا گفته بود: دوست داشتم ترامپ انتخاب شود زیرا با فشارهایی که به ایران می آورد، می شد امیدوار بود که تغییر سیاستی در کشور رخ دهد و اصلاحات انجام شود.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار