1403/02/26

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/26

-

کریمی برای ریاست فدراسیون آمد

کد خبر : 213
12:10
1399/10/21

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران برای کسب کرسی ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی کرد.



به گزارش سونیوز، در روز پایانی ثبت نام برای حضور در انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گزینه های ورزشی و غیر ورزشی با حضور در محل این فدراسیون مدارک خود را تحویل دادند.

انتخابات فدراسیون فوتبال برای شناخت رئیس و اعضای هیات رئیسه چهار سال آینده این فدراسیون روز ۱۰ اسفند و طبق اساسنامه جدید برگزار خواهد شد. به همین خاطر ثبت نام از نامزدهای این مسئولیت‌ها که از چند روز پیش آغاز شده است، امروز شنبه به پایان خواهد رسید.

در این میان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که چند سالی هم در عرصه مربیگری فعالیت کرد اما به موفقیتی نرسید، از مهمترین چهره هایی است که برای قبول مسئولیت سنگین فدراسیون فوتبال وارد میدان رقابت شده است.

علی کریمی که قبلاً حضورش در این انتخابات را اعلام کرده بود، برای ریاست نام نویسی کرد و مهدی مهدوی کیا را به عنوان نایب رئیس اول، سعید دقیقی را به عنوان نایب رئیس دوم و فاطمه علیپور را به عنوان نایب رئیس بانوان معرفی کرده است.

شهاب الدین عزیزی خادم نایب رئیس پیشین تیم حیدر بهاروند، امین نوروزی پزشک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، توحید سیف برقی عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا شهاب پزشک فعلی تیم ملی فوتبال، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، کیومرث هاشمی رئیس پیشین کمیته ملی المپیک و احمد رضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از دیگر کاندیداهای این انتخابات هستند.

فریدون اصفهانیان رئیس فعلی و هدایت ممبینی رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال، علی طاهری رئیس هیات فوتبال اصفهان و بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم و غلامحسین زمان آبادی نیز برای حضور در بخش های مختلف فدراسیون فوتبال در انتخابات نام نویسی کرده اند.
 


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار