1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

هنرمندان در تکمیل محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی مشارکت کنند

کد خبر : 2110
15:49
1400/11/10

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: هنرمندان رشته‌های مختلف در تکمیل محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مشارکت کنند.

به گزارش سونيوز، امیر دریادار رضا عباسی روز یکشنبه در نشستی با اعضای انجمن‌های هنرهای تجسمی استان، با بیان اینکه هنرمندان رشته‌های مختلف از جمله عکاسی، نگارگری، نقاشی، کاریکاتور در تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید ایفای نقش کنند، افزود: ضرورت دارد از تمامی ظرفیت های استان در زمینه فرهنگ و هنر در راستای دفاع مقدس استفاده کنیم، چون پرداختن به موضوع جنگ تحمیلی با استفاده از ابزار هنر تأثیر فوق‌العاده‌ای در افکار عمومی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی، اظهار داشت: اگر این مرکز با غنای فرهنگی بالا و با تکنولوژی روز دنیا تکمیل شود، می‌تواند مورد استقبال گردشگران و عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد.

امیر عباسی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی دستاوردهای علمی و فرهنگی بسیار وسیعی به دنبال خواهد داشت، یادآوری کرد: برای تکمیل این مرکز فرهنگی، ظرفیت‌های استانی و فرا استانی باید پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، آمادگی بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در رشته‌های مختلف به منظور تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را دارد.

امیر عباسی با تاکید بر اینکه ایجاد عمق استراتژیک لازمه رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی است، گفت: با ایجاد عمق استراتژیک، تدابیر لازم برای اینکه همچون دوران دفاع مقدس غافل‌گیر دشمنان نشویم، اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه، نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده و اهدافی نظیر ایجاد شبهه و نفاق بین مسئولان و مردم را در پیش گرفته است، اظهار داشت: دشمنان در خصوص حضور فرامنطقه‌ای ایران، شبهه ایجاد می‌کند و ما باید در این رابطه ضرورت حضور فرامنطقه‌ای ایران و اهداف جبهه مقاومت را به جوانان تبیین کنیم، زیرا که توجه نکردن به مسائل فرهنگی تبعات منفی دارد.

امیر عباسی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن ما را با جنگ غافل گیر کرد و درگیر جنگ تمام عیار و گسترده شدیم و راهبرد ما در آن مقطع تهدیدمحور و تدافعی بود، اما اکنون با تجربه دوران دفاع مقدس، راهبرد تهدید محور و هدف محور مدنظرمان است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار