1403/02/07

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/07

-

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به دستگاه های اجرایی کمک فکری دهد

کد خبر : 2036
22:36
1400/10/23

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به دستگاه های اجرایی کمک فکری دهد که چگونه برای جذب سرمایه پروژه ها برنامه ریزی کنند.

به گزارش سونيور، محمد حسین فرهنگی در این آیین که صبح امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، با بیان اینکه مقدماتی که برای تامین اعتبار نیاز است، در طول سال انجام گیرد تا منابع و اعتبارت مورد نیاز استان در بودجه فراهم شود، گفت: توجه به آماده سازی نیازها، بسترسازی و اقدامات لازم کاری است  که باعث تصمیم سازی می شود، بسیاری از دفاعیه ها در طول سال انجام می شود، نباید مقدمات را به آخر سال موکول کنید.
وی افزود: اطلاعاتی که از منابع متمرکز به دست می آید در اختیار نمایندگان مجلس قرار گیرد، پیشنهادات لازم را بدهید تا ما هم با هر چه که در توانمان هست، کمک کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، گفت: استان ما، یک استان با ظرفیت های بی بدیل معدنی است و باید این امکان نهایت استفاده را ببریم.
وی ادامه داد: به توسعه ارتباط بین دستگاهی معتقدم،  در عمل هم باید اینطور باشد، ظرفیت های زیادی در استان داریم و اقداماتی که باعث ایجاد توسع می شود را باید در دستور کار قرار دهیم.
طی آیینی، «محمد فرشکاران» به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنام ریزی آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات «داوود بهبودی» رئیس سابق این سازمان نیز تقدیر شد.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار