1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

نام آذربایجان احساس قدرت برای ایران است

کد خبر : 2001
17:55
1400/10/15

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر اهمیت آذربایجان برای ایران اسلامی، گفت: نام آذربایجان همواره احساس قدرت و صلابت برای ایران است.

به گزارش سونیوز،سردار احمدعلی گودرزی روز چهارشنبه در اولین همایش بزرگداشت شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی، افزود: آذربایجان سرزمین غیورمردانی است که در عرصه های مختلف برای ایران افتخار آفریده اند و این خطه همواره قدرت نفوذناپذیری ایران می باشد.

وی اظهار داشت: آذربایجان منطقه ای است که ده ها هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اگر برگردیم به گذشته تاریخی این دیار شخصیت هایی چون ستارخان و باقرخان و باکری ها و شهید قاضی و مدنی ها از این خطه قهرمان پرور تلاش و مجاهدت کردند.

گودرزی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری فرزانه در جهان پرتلاطم امروز به خوبی می درخشند و با شجاعت، اقتدار و ولایت مداری خود در دفاع از کشور آماده جان فشانی هستند.

وی با بیان اینکه امینت کشور مدیون شهداست، اظهار داشت: قدر و سهم خانواده های محترم شهدا از همه بیشتر است چون این قشر از حریم حضرت زهرا دفاع می‌کنند.

گودرزی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب فرمودند، نیروی انتظامی مقتدر نیرویی است که با صلابت و مهربانی از ناموس مردم دفاع می کند و با کسانی که قانون شکن هستند قاطعانه و مقتدرانه عمل کرده و برخورد می کند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی نیز در این همایش با بیان اینکه این یگان تاکنون ۴۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: این شهدا به واقع کلمه مظلوم به تمام معنی بوده اند که امنیت، آرامش و آسایش امروز همه ما مرهون خون پلاک این شهدای گرانقدر است.

سردار محمد احمدی از خانواده های شهدای مرزبانی به عنوان الگوی صبر و مقاومت یاد کرد که تجلیل از آنها کوچکترین وظیفه آحاد جامعه است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار