1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

شرایط ثبت‌نام مردان بالای ۲۵ سال در طرح جهش تولید مسکن فراهم شد

کد خبر : 1993
13:43
1400/10/14

معاون مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: شرایط ثبت‌نام مردان بالای ۲۵ سال در طرح جهش تولید مسکن فراهم شده است و از فردا ثبت نام آغاز می‌شود.

به گزارش سونيوز، مهدی اسحقی نژاد،افزود: این افراد می‌توانند به شرط تعهد به متاهل بودن از ۱۵ دی با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن، تقاضای خود را در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۳ هزار نفر از استان در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده اند، اظهار داشت: ۶۷ درصد از این تعداد معادل ۹۶ هزار نفر از تبریز و بقیه افراد از سایر شهرهای استان هستند.

معاون مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۲ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان تبریزی، متقاضی دریافت مسکن در شهر جدید شهریار و بقیه افراد نیز در شهر جدید سهند هستند.

اسحقی نژاد، با بیان اینکه ثبت نام در این طرح از ۲۸ مهر امسال آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان استفاده از تسهیلات این طرح از ۳۱ شهر استان و شهرهای جدید سهند و شهریار ثبت نام کرده اند و در بیشتر این شهرها اراضی مورد نظر برای ساخت مسکن در این طرح شناسایی شده و در برخی مناطق نیز اراضی مورد نظر در حال مطالعه و مشخص شدن است.

وی یادآوری کرد: در این طرح، تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی در شهر تبریز، تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در سایر شهرها و تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی در روستاها ارائه می‌شود.

اسحقی نژاد، افزود: افراد متقاضی بدون توجه به کدملی، پنج سال اخیر را برابر اسناد و مدارک در هر شهری که ساکن باشند می‌توانند درخواست ساخت مسکن را در همان شهر بدهند.

 فاقد مسکن بودن از شروط مهم ثبت نام برای سرپرستان خانوار و حتی افراد مجرد واجد شرایط بوده و بر این اساس متقاضیان باید از یکم فروردین ماه سال ۸۴ تاکنون هیچگونه معامله مسکن و سابقه مالکیت مسکونی نداشته و برای ثبت نام در این طرح باید از اول انقلاب تاکنون، هیچ تسهیلات دولتی مسکن دریافت نکرده باشند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار