1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

عبور تراکتور از سد ذوب آهن در اصفهان

کد خبر : 195
18:00
1399/10/16

تیم فوتبال تراکتور تبریز هفته دهم لیگ برتر فوتبال را با برتری مقابل ذوب آهم اصفهان پشت سر گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی سونیوز، تیم فوتبال تراکتور تبریز توانست هفته دهم لیگ برتر را با برتری دو بر یک مقابل تیم ذوب آهن اصفهان پشت سر گذارد و به طور موقت در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در این دیدار که از ساعت 15 امروز در وزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و کسب سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، تیم فوتبال تراکتور در پایان با دو گل محمد عباس زاده در مقابل تک گل بازی کروات ذوب آهن به پیروزی رسید تا پس از دو هفته ناکامی، سه امتیاز کامل بازی خارج از خانه را بدست آورد.

یکی از گل های تراکتور که پیش از این بازی در رده ششم جدول لیگ برتر قرار داشت، در نیمه اول به ثمر رسید و در حالی که این تیم در اواسط نیمه دوم گل تساوی را از ذوب آهن دریافت کرد، تنها چند دقیقه پس از گشوده شدن دروازه اش، توانست با گلزنی دوباره عباس زاده مجدداً از تیم اصفهانی پیش افتد و این نتیجه تا پایان بازی نیز حفظ شد.

سرخپوشان تبریز با کسب امتیاز کامل این رقابت دشوار و حساس در دیار زاینده رود، توانستند به کورس صدر جدول لیگ برتر بازگردند و بطور موقت و پیش از اتمام کامل بازی های هفته دهم لیگ برتر، پس از تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در رده سوم جدول قرار گیرند.

تیم ذوب آهن اصفهان که در سوی مقابل امیدوار بود با کسب امتیاز از این بازی خانگی وضعیت خود در جدول رده بندی را بهبود بخشد، با این شکست همچنان شش امتیازی باقی ماند تا همچنان تنها یک پله بالاتر از دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی در قعر جدول قرار باقی بماند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار