1403/01/09

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/09

-

به مناسبت شب یلدا؛

دعوت به کمپین آزادسازی تعدادی از مادران زندانی

کد خبر : 1924
17:43
1400/09/29

کمپین آزادسازی تعدادی از مادران که کودکان زیر 5 سال دارند و به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند، در شبکه مترجمین اشراق برگزار می شود.

به گزارش سونيوز، به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، شبکه مترجمین اشراق در نظر دارد امسال متفاوت تر از هرسال، جشن یلدا را به خانه‌هایی ببرد که فرزندان دلبندشان از آغوش گرم مادرانشان دور هستند. در این راستا با برگزاری کمپین آزادسازی تعدادی از مادران عزیز که کودکان زیر 5 سال دارند، از شما اساتید، دانشجویان، مادران، پدران، جوانان، نوجوانان و کودکان عزیز دعوت می‌نماید در این کمپین و کار خیر سهیم باشید.

کمپین آزادسازی تعدادی از مادران دارای فرزند زیر 5 سال

در این کمپین تمام سـود حاصل از سـفارشات شما فرهیخـتگان عـزیز در بازه زمانی 25 تا 29 آذر ماه صرف آزادسازی مادران عزیزی خواهد شد که فرزندان زیر 5 سال دارند و به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند. از شما خانواده ده‌ها هزار نفری شبکه مترجمین اشراق و فرهیختگان عزیز دعوت می‌شود با ثبت سفارشات خود در بازه زمانی 25 تا 29 آذرماه ما را در این امر خیر یاری رسانید. اگر سفارشی هم نداشته باشید و بخواهید در این امر خیر شریک باشید، می‌توانید کمک‌های خود را به شماره حساب مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی آسمان واریز کنید. تمام واریزی های شما عزیزان در این بازه 5 روزه صرف این امور خواهد شد.

اطلاعات لازم جهت شرکت در کمپین
برای شرکت در این کمپین می توانید در بازه زمانی 25 تا 29 آذرماه با ثبت سفارش‌های خود در شبکه مترجمین اشراق، به این کمپین بپیوندید که سود حاصل از آن در این کار خیر استفاده خواهد شد. همچنین می توانید کمک‌های مالی خود را به شماره حساب و شماره کارت زیر به مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی آسمان واریز کنید. لازم به ذکر است که مبلغ واریزی هیچ محدودیتی ندارد و شما نیکوکاران عزیز می توانید به اندازه امکان خود در این امر خیر شریک باشید.

شماره حساب: 880833668
شماره کارت: 6037997950220419
مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی آسمان

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار