1403/02/28

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/28

-

برتری یک نیمه ای تراکتور برابر ذوب آهن

کد خبر : 192
16:35
1399/10/16

تیم تراکتورتبریز برنده نیمه اول بازی با ذوب آهن اصفهان شد.

به گزارش گروه ورزشی سونیوز، تیم فوتبال تراکتور تبریز توانست نیمه نخست بازی با تیم ذوب آهن اصفهان را با برتری شکننده یک بر صفر و با گل محمد عباس زاده به پایان ببرد.

تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز در حالی در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در اصفهان به مصاف هم رفته اند که کسب سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

تراکتور 13 امتیازی که در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد، در حالی امیدوار است با کسب امتیاز کامل این رقابت دشوار و حساس در دیار زاینده رود، به کورس صدر جدول لیگ برتر بازگردد که پس از تغییر کادر مربی گری این تیم و حواشی به وجود آمده در پی آن، با هدایت مسعود شجاعی دو برد، یک باخت و یک تساوی را در کارنامه چهار بازی گذشته خود ثبت کرده است.

در آن سوی میدان نیز هر چند ذوب آهن اصفهان تنها با شش امتیاز بالاتر از دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی در قعر جدول قرار دارد، اما تاریخچه بازی های سرخپوشان تبریزی و سبزپوشان اصفهانی نشان می دهد که بازی این دو تیم همواره از سطح بالای فنی و حساسیت های خاص خود برخوردار بوده و بدون شک ذوب آهن در بازی امروز به دنبال استفاده حداکثری از حق میزبانی و کسب سه امتیاز بازی است تا وضعیت خود در جدول رده بندی را بهبود بخشد.

گفتنی است این دیدار از ساعت 15 امروز در وزشگاه فولاد شهر اصفهان در حال برگزاری است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار