1403/06/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/06/29

-

سخنگوی دولت:

شواهدی از تلاش آمریکا برای نزاع با ایران داریم

کد خبر : 191
16:30
1399/10/16

سخنگوی دولت گفت: شواهدی داریم که برخی در آمریکا به دنبال شروع نزاعی جدید در غرب آسیا و با جمهوری اسلامی ایران هستند که در این صورت جواب قدرتمندی دریافت خواهند کرد.

به گزارش سونیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود در مورد تحرکات اخیر آمریکایی‌ها در منطقه و احتمال یک نزاع در غرب آسیا اظهار داشت: عده‌ای در آمریکا به دنبال این موضوع هستند و شواهدی در این زمینه داریم و اگر خطایی از سوی آمریکا رخ دهد، از امنیت و منافع خود با قدرت دفاع می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بسیار بعید می‌دانم که دولت آمریکا نسبت به نیات قاطع و توانایی بازدارندگی و تلافی ایران دچار اشتباه در محاسبه شوند. ما به روشنی به آنها گفته ایم که مستقیم و غیرمستقیم آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود اما اگر خطای فاحشی از جانب آمریکا رخ دهد، از امنیت و منافع حیاتی خود با قدرت کامل دفاع خواهیم کرد.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: شایعات اخیر ریشه در رفتارهای نمایشی و جنگ روانی کسانی دارد که از هیاهوهای رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم منطقه آن سود می برند و البته این موضوع مسئله تازه ای نیست و سال هاست که با شدت و ضعف های مختلف همچنان ادامه دارد. ربیعی تاکید کرد: تکرار می‌کنم همه اقدامات و تحرکات نظامی آمریکایی ها را بدون توجه به شایعات مربوط به جنگ در منطقه به دقت زیر نظر داریم و لذا این شایعات را موجب هیچ سطحی از نگرانی نمی‌دانیم و تاکید می‌کنم قاطعانه به هر ماجراجویی پاسخ داده می شود و از منافع و امنیت ملی کشورمان دفاع خواهیم کرد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار