1403/02/04

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/04

-

سولدو: تراکتور آماده رویارویی با نفت مسجد سلیمان است

کد خبر : 1900
13:34
1400/09/24

سرمربی کروات تیم تراکتور تبریز از آمادگی تیمش برای رویایی با نفت مسجد سلیمان خبر داد و گفت: برای کسب سه امتیاز بازی مصمم هستیم.

به گزارش سونیوز، زوونیمیر سولدو روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: متاسفانه کار بدنسازی تیم به خوبی انجام نشده و تراکتور از این نظر نیاز به تقویت و تمرینات بیشتر دارد.

وی با اشاره به وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان افزود: این تیم بازیکنان خوبی دارد و تیمی منجسم است، آنالیز خوبی از این تیم کرده ایم و بازیکنانم برای جبران 2 شکست قبلی انگیزه بالایی دارند.

سولدو با اشاره به شکست شاگردانش مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان خاطر نشان کرد: در دو دیدار قبلی، اشتباهات فردی منجر به شکست تیم شد که البته اشتباهات داوری هم بی تاثیر نبود؛ از این رو در تمرینات به بازیکنان تأکید کردیم که اشتباهات‌ شان نباید تکرار شود و بر روی بازی متمرکز شوند.

وی همچنین از فشردگی برنامه مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: تیم‌ها هر چهار پنج روز یک بازی انجام می دهند و ریکاوری تیم ها در این شرایط سخت است اما به هر حال امیدوارم در بازی فردا نمایش بهتری داشته باشند.

کمالوند: بازی با تراکتور مثل دیگر بازی هاست

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان نیز در این نشست خبری گفت: بازی فردا برای دو تیم حساس است و ما نیز مثل تراکتور برای بدنسازی وقت نداشتیم و بدون مسابقه و اردو وارد مسابقات شدیم.

فراز کمالوند ادامه داد: از بازیکنام راضی هستم چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می‌کنند و هفته پیش در مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کردند و اگر در این بازی آن اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: سرمربی کروات تغییرات مثبتی را در تراکتور ایجاد کرده ولی این تیم نیز مثل ما مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف‌ این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.

دیدار دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه بینان دیزل انجام می شود.

دو تیم تاکنون هشت بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن سه برد برای تراکتور و پنج تساوی برای دو تیم بوده است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار