1403/02/22

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/22

-

پس از فدراسیون نوبت به باشگاه ها رسید؛

فرار موقت پرسپولیس از توقیف ساختمان/ وساطت دولتی ها برای تعویق حکم

کد خبر : 153
15:20
1399/10/13

توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز که مانند ساختمان فدراسیون فوتبال با حکم قضایی در آستانه اجرایی شدن بود، با کسب مهلت از شاکی پرونده به تعویق افتاد.

به گزارش سونیوز، پس از حواشی بوجود آمده برای فدراسیون فوتبال و انتشار خبر توقیف و پلمپ ساختمان این فدراسیون بدلیل شکایت شرکت شستا، حال از باشگاه پرسپولیس نیز خبر می رسد که ساختمان این باشگاه دولتی پایتخت نیز با حکم قضایی در آستانه توقیف است.
بر اساس اخباری که از جلسه امروز این باشگاه منتشر شده، حکم توقیف و تخلیه ساختمان این باشگاه نیز صادر شده که با رایزنی های صورت گرفته با طرف دعوی این پرونده، اجرای این حکم تا پایان اسفند به تعویق افتاده است.
شنیده می شود که این رایزنی ها و وساطت ها از سوی وزارت صمت صورت گرفته و در صورت عدم تسویه مطالبات و بدهی های فدراسیون فوتبال، این ساختمان نیز به عنوان بخشی از اموال فدراسیون توقیف خواهد شد.
گفتنی است ساختمان های فعلی مربوط به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در زمان ریاست محمد دادکان خریداری و به نام فدراسیون فوتبال ثبت شده اند که اکنون به دلیل مشکلات به وجود آمده برای این فدراسیون بر سر قرارداد با مارک ویلموتس در آستانه توقیف قرار گرفته اند.
ماجرای توقیف این ساختمان ها از آنجایی کلید خورد که هفته گذشته بحث بدهی فدراسیون فوتبال به مجموعه شستا یا همان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بابت پرداخت مطالبات مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بسیار خبرساز شد.
رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در همین خصوص اعلام کرده است که شستا از طریق اجرای احکام مجتمع قضایی ساختمان فدراسیون را توقیف کرد و ساختمان فدراسیون فوتبال توسط کارشناسان حدود ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. 
احسان قاضی زاده نماینده مجلس نیز در همین خصوص گفته است که به جز ساختمان فدراسیون فوتبال، ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل اینکه سند آن به نام فدراسیون است، از سوی شرکت شستا توقیف شده و باید منتظر بود و دید که آیا دامنه این حواشی در روزهای آینده به توقیف ساختمان استقلال نیز کشیده می شود.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار