1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

فرصت دو ماهه کشاورزان برای شماره گذاری ماشین آلات

کد خبر : 1418
16:27
1400/06/09

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه کشاورزان باید ظرف ۲ ماه نسبت به شماره‌گذاری تراکتور و کمباین‌ها اقدام کنند، گفت: در غیر اینصورت کارت سوخت برای این وسایل صادر نمی‌شود.

به گزارش سونیوز، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به فرصت ۲ ماهه برای جهت پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی، افزود: تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است.  
وی تاکید کرد: تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.  
پورمحمدی خاطرنشان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.  
وی اضافه کرد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است و می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.  
استاندار آذربایجان شرقی افزود: این مهم براساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور و با هدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ۶۰ درصد وسایل نقلیه کشاورزی در استان پلاک گذاری شده اند و ضروری است مابقی خودرو ها اقدامات لازم را در در عرض ۲ ماه آینده انجام دهند.
پورمحمدی گفت: ضروریست اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم در این خصوص برای روستاییان و کشاورزان انجام شود تا در فاصله زمانی مشخص شده نسبت به پلاک گذاری وسایل نقلیه کشاورزی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: اگر در فرصت ۲ ماهه کشاورزان اقدام به تشکیل پرونده کنند سوخت به آنها تعلق خواهد گرفت در غیر این صورت از دادن سوخت برای فصل کشاورزی آینده معذور خواهیم بود.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار