1403/02/21

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/21

-

مسیر روستای گردشگری آشان مراغه در مرحله بهسازی است

کد خبر : 1338
22:30
1400/05/13

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: با پیگیری های انجام شده، طرح بهسازی و آسفالت ریزی مسیر روستای گردشگری آشان به عنوان یکی از دغدغه های روستاییان این شهرستان آغاز شده است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش سونیوز، سیدعلی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسیر روستای گردشگری اشان به عنوان یکی از راه های اصلی روستایی در فصول مختلف سال پذیرای گردشگرانی از این شهرستان و سایر شهرهای مختلف کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب این راه که موجب مشکلات بسیاری برای اهالی این روستا و گردشگران می شد، طرح بهسازی و آسفالت ریزی آن با مشارکت بخشداری، دهیاری و بنیاد مسکن آغاز شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

موسوی اظهار کرد: اجرای این طرح از یک سال پیش و در پی بازدید ها و پیگیری های انجام شده انجام می شود که زمینه ساز سهولت در تردد گردشگران و روستاییان منطقه خواهد شد.

وی گفت: در این راستا، برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد که از این میزان اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از سوی دهیاری و بخشداری در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی هزینه می شود.

وی افزود: همچنین ۴۰۰ میلیون تومان نیز به صورت قیر برای آسفالت ریزی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص می یابد.

مسیر گردشگری آشان و یای شهری از مهم ترین مسیرهای گردشگری جنوب آذربایجان شرقی بوده و هرساله پذیرای هزاران گردشگر از شهرهای مختلف است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار