1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

رییس جمهور:

روند افزایشی کرونا را در کشور مهار کرده ایم

کد خبر : 129
12:22
1399/10/11

رییس جمهور گفت: با اقدامات صورت گرفته در هفته های اخیر توانسته ایم روند افزایشی کرونا را تقریباً در کل کشور مهار کنیم.

به گزارش سونیوز، حسن روحانی پنجشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری پروژه های ملی وزارت نیرو به شاریط کرونایی کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیری که در این خصوص صورت گرفت، موفق شدیم تقریباً روند افزایشی کرونا را در کشور مهار کنیم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این روند خاطر نشان کرد: امیدواریم در روزهایی که به ایام عید نزدیک می شویم، با تداوم طرح های هوشمند ایمن سازی همه شهرهای کشور نه تنها از وضعیت قرمز کرونایی خارج شوند، بلکه شاهد حرکت روند کرونا به سمت زرد و حتی شرایط سفید باشیم تا مردم کشور در آستانه سال جدید شرایط بهتری را تجربه کنند.
رییس جمهور به وضعیت استان هایی مانند مازندران که هنوز برخی شهرهای آن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان مازندران یکی از مناطق پر رفت و آمد و اهداف سفر میلیون ها نفر در مقاطع مختلف است، امیدواریم هرچه زودتر از وضعیت فعلی خارج شود.
روحانی تصریح کرد: البته تمام شهرهای این استان در وضعیت قرمز نیستند و تنها چند شهر در کل استان مازندران هنوز در وضعیت حاد قرار دارند که امید داریم با تلاش مسوولان اجرایی و بهداشتی استان، این شهرها نیز از وضعیت قرمز خارج شده و شاهد بهبود شرایط زندگی مردم در این مناطق باشیم.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار