1403/02/25

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/25

-

قدرتمندترین گوشی اندرویدی را بشناسید/ Mi 11 پرچم دار جدید شیائومی

کد خبر : 126
10:41
1399/10/11

شیائومی می ۱۱ به عنوان نخستین گوشی مجهز شده به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، جدیدترین پرچم‌دار اندرویدی شرکت چینی است که لقب قدرتمندترین گوشی اندرویدی تاریخ را به آن داده اند.

به گزارش سونیوز، شرکت چینی شیائومی به تازگی نخستین عضو از خانواده‌ی جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود در سال جدید میلادی را رونمایی و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.
این گوشی که شیائومی Mi 11 نام دارد و ارتقاء یافته نسل قبلی می ۱۰ است، لقب قدرتمندترین گوشی اندرویدی تاریخ را به خود اختصاص داده است و دلیل آن نیز استفاده از تراشه جدید شرکت کوالکام است که برای نخستین بار بر روی این پرچم دار چینی به کار گرفته شده است.
قرارگیری اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان جدیدترین تراشه‌ شرکت کوالکام در قلب تپنده شیائومی Mi 11 موجب شده تا کاربران تجربه جدیدی از عملکردهای بهبود یافته این محصول جدید شرکت چینی را در مقایسه با نسل قبلی تجربه کنند.
بدنه ای با طراحی ظریف و نازک و جلوی شیشه‌ای محافظت شده با گوریلا گلس Victus، قاب پشت شیشه‌ای یا چرمی و فریم آلومینیومی، نمایشگر 6.81 اینچی با نمایشگر آمولید یک میلیون رنگی، پردازنده مرکزی هشت هسته ای اسنپ دراگون 888، رم هشت یا 12 گیگابایتی با حافظه 128 یا 256 گیگابایتی، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 4600  میلی آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع باسیم سریع 55 واتی و بی سیم50  واتی بخشی از مشخصات اغواکننده و دلایل بهبود عملکرد قوی ترین گوشی اندرویدی معرفی شده تاریخ تا به امروز است.
با توجه به قیمت ۶۱۲ دلاری برای نسخه‌ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۶۵۷ دلار برای نسخه‌ی ۸ گیگابایت رمی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۷۱۹ دلار برای قوی‌ترین نسخه پرچم دار جدید شیائمی موسوم به Special Edition با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در بازار چین و مقایسه آن با قیمت گوشی های هم رده به لحاظ سخت افزاری، احتمالاً شیائومی می 11 را به یکی از جذاب ترین گزینه های خرید در بازار گوشی های همراه بدل خواهد کرد.
 

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار