1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

هشدار بارش تگرگ و احتمال سیل در آذربایجان‌شرقی

کد خبر : 1248
14:43
1400/04/24

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی، گفت: ‌از عصر روز پنجشنبه ٢٤ تیرماه تا اواخر جمعه رگبار باران و رعد و برق وزش باد گاهی شدید و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ، کلیه نواحی استان به‌ویژه نواحی شرقی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش سونيوز، افشین ابراهیمی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به رگبار باران و رعد و برق، اظهار داشت: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اصابت صاعقه همچنین احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی به‌ویژه شرق استان دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزش باد گاهی شدید پیش‌بینی شده است، احتمال پرتاب اشیا، شکستن شاخه‌های درختان و آسیب به سازه‌های سبک دور از انتظار نبوده و از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، کابل‌های برق دوری و عدم توقف در این مکان‌ها، توصیه می‌شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید کرد: به هم‌استانی‌ها عزیز توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آید.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار