1403/02/04

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/04

-

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه

کد خبر : 1237
16:09
1400/04/22

فرمانده انتظامی مراغه به کشف هشت دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارزش این دستگاه‌های قاچاق ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد و یک نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

به گزارش سونيوز، سرهنگ «توحید فارسی»  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزلی در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیات ویژه از طریق بازرسی از محل شناسایی‌شده تعداد هشت دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند. 

سرهنگ «فارسی» خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به مصرف برق زیادی نیاز دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر ضررهای اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.

وی از مردم خواستبرای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برقرسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش سونيوزو بر اساس اعلام مدیر توزیع برق مراغه از ابتدای پارسال تاکنون بیش از سه هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان کشف و از هدررفت بیش از ۶ مگاوات برق جلوگیری شده است.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار