1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

آغاز واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها از هفته آینده در آذربایجان‌شرقی

کد خبر : 1219
13:33
1400/04/18

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این‌که روزهای شنبه و یکشنبه آینده محموله جدید واکسن برای تزریق به افراد بالای ۶۵ سال به دستمان می‌رسد، گفت: واکسیناسیون این گروه را از روز دوشنبه آغاز می کنیم.

به گزارش سونيوز ، عباسعلی درستی روز جمعه در گفت‌وگویی با بیان اینکه روند افزایشی بیماری کرونا در آذربایجان شرقی نسبت به متوسط کشوری، ملایم تر و کندتر است، اظهار کرد: البته در روزهای گذشته وضعیت کرونای استان همزمان با شروع موج پنجم بیماری که در کشور سرعت پیدا کرده، روند افزایشی را طی می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون استان گفت: وزارت بهداشت قول داده که این روزها محموله واکسن کرونا را تحویل دهد تا واکسیناسیون گروه سنی زیر ۷۰ سال را آغاز کنیم، هرچند که واکسن کرونای ۲۰ درصد از افراد این گروه در شهرستان‌ها و به خصوص برخی نقاط روستایی استان تزریق شده است.

درستی ادامه داد: امروز از وزارت خانه پیام فرستادند که روزهای شنبه و یکشنبه محموله جدید واکسن برای تزریق به افراد بالای ۶۵ سال به دستمان می‌رسد که به احتمال زیاد واکسیناسیون این گروه را از روز دوشنبه آغاز می کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: از مردم‌ خواهش می کنیم که برای تزریق واکسن بدون اطلاع رسانی به مراکز بهداشت مراجعه نکرده و منتظر باشند تا همکاران بهداشت آن‌ها را دعوت کنند.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار