1403/02/06

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/06

-

وزارت نیرو در سهمیه‌بندی برق استان‌ها تجدیدنظر کند

کد خبر : 1217
13:09
1400/04/18

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکل قطعی برق در بسیاری از مناطق کشور، تجدیدنظر وزارت نیرو در خصوص سهمیه‌بندی میزان برق مصرفی استان‌ها را خواستار شد.

به گزارش سونيوز، محمدرضا پورمحمدی  در جلسه بررسی مشکلات آب و برق استان، با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق و آب در استان، گفت: بسیاری از استان‌های کشور با این مشکل، مواجه هستند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازگشت به حالت عادی باشیم و همفکری و همراهی همه بخش‌ها، لازمه عبور از شرایط فعلی است و تمام دستگاه‌های مسئول باید برای بهبود وضعیت و جلوگیری از مشکلات بیشتر همکاری کنند.
 
وی گفت: در صورتی که الگوی مصرف رعایت شود شاهد قطع برق نخواهیم بود.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر کاهش مصرف برق در واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکنون همکاری خوبی در مدیریت مصرف برق داشته‌اند.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: قطع برق در مراکز حساسی مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید اقدامات لازم برای تامین برق در مواقع اضطراری در این مراکز انجام شود.

در این نشست مقرر شد با هماهنگی و همفکری تولیدکنندگان و صنعت‌گران آذربایجان شرقی، نحوه همکاری بخش صنعت و تولید برای صرفه‌جویی در مصرف برق مشخص شود.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار