1403/02/01

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/01

-

امام جمعه تبریز: مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید کردند

کد خبر : 1160
21:14
1400/04/04

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید کردند و این اراده خداوند بود که تحقق یافت.

به گزارش سونيوز، حجت الاسلام والمسلین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: شکست دشمنان انقلاب و غالب شدن خواست خداوند و مردم جای شکر دارد بر این اساس مردم در مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء نماز شکر بجا بیاورند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه رقابت های انتخاباتی تمام شد و اما اخلاق انتخاباتی باید همچنان رعایت شود، یادآور شد: نامزدهایی که رای نیاوردند باید به نامزدهای منتخب کمک کنند تا تقوای انتخاباتی هم رعایت شود.

وی با ابراز خرسندی از خلق حماسه انتخابات توسط مردم، گفت: مشکلاتی مثل مشکلات اقتصادی، همه گیری کرونا، تبلیغات دشمن و حتی اختلال در ساعات اولیه رای گیری، نتوانست از خلق حماسه مردمی جلوگیری کند.  

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: پیروز نهایی این انتخابات، مردم بودند که همیشه پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات کمال تشکر را دارم، گفت: از طرف مردم آذربایجان انتخاب آیت الله رییسی را بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران منتخب تبریک عرض می‌کنم.

وی یادآور شد: اعضای منتخب شورای شهر تبریز که بیشتر نیروهای انقلابی هستند، بعد از تایید انتخابات، کارهای مقدماتی خود را انجام دهند تا هنگام استقرار رسمی، برای عمران و آبادانی شهر موثر شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین مهمترین اقدامات تحقق عدالت در گام دوم انقلاب را تقنین قوانین عادلانه و اصلاح ساختارهای منافی عدالت عنوان کرد و گفت: برای تحقق عدالت نیازمند مجریان عادل و با تقوا هستیم.

 حجت الاسلام آل هاشم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: شهید بهشتی بنیانگذار تشکیلات قضایی در کشور است که دشمنان وی را به شهادت رساندند.  

وی گفت: قوه قضاییه باید مظهر عدل و پناهگاه مردم باشد بر این اساس اقتدار و اعتماد لازمه عملکرد درست قوه قضاییه است و ساختارهای منافی عدالت باید در کشور اصلاح شود.

وی اضافه کرد: تداوم مبارزه جدی با مفسدین و اخلالگران اقتصادی از برنامه سال های اخیر قوه قضاییه بود که باید از آیت الله رییسی تشکر کنیم و بعد از انتصاب آیت الله رییسی امید در دل مردم ایجاد شده بود و امیدواریم این امید ادامه داشته باشد.

وی گفت: قوه قضاییه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد بوده در حالی که قوه مجریه خط مقدم جلوگیری از فساد است بر این اساس رییس بعدی قوه قضاییه با اجرای سند تحول قضایی، مسیر آیت الله رییسی را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین در بخش دیگری از خطبه های امروز با تاکید بر نقش خانواده اظهار کرد: نیاز عاطفی فرزند در خانواده از طرف پدر و مادر به ویژه توسط مادر جدی گرفته نشود، در دوره های بعدی زندگی با خسارات روحی و معنوی جبران ناپذیری روبرو می‌شود.

وی افزود: در هفت سال اول زندگی، فرزند ارتباط و انس بیشتری با مادر خود دارد و اگر نیازهای عاطفی او جدی گرفته نشود، کودک مبتلا به فقر عاطفی خواهد شد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار