1403/01/29

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/29

-

رئیس کمیته مالی: ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی در آمادگی کامل قرار دارد

کد خبر : 1095
15:29
1400/03/13

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به تجربه و توانمندی مجریان انتخابات، هیچ گونه نگرانی در خصوص برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد و ستاد انتخابات استان نیز برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات آمادگی کامل دارد.

به گزارش سونیوز، حمیدرضا قاسم ‌زاده، روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای تامین شرایط اجرای انتخابات ۲۸ خرداد در استان تشکیل شد، افزود: این ستاد نقش پشتیبانی از برگزاری از انتخابات را دارد و وظیفه اصلی اجرای انتخابات بر عهده هیات‌های اجرایی و نظارت و اعضای شعب اخذ رای است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات از هیچ اقدامی برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات دریغ نمی‌کند، اظهار داشت: مردم همیشه حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز با حضور گسترده و پرشور خود ثابت خواهند کرد که همچنان مدافع آرمان‌های انقلاب و امام هستند.

در این نشست با حضور رییس هیات نظارت بر انتخابات استان، نماینده هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان و معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص نحوه تامین اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز شعب اخذ رای، برگزاری انتخابات الکترونیکی در تبریز و برخی از مسائل مالی و پشتیبانی انتخابات بحث و تبادل‌نظر شد.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز نیز در این جلسه با بیان این‌که از مجموع ۸۲۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان ۷۰۰ شعبه در سطح شهر قرار دارد، بیان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر در تبریز به صورت تمام‌ الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرداد تیموری، رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی اخذ رای به ستاد انتخابات استان تحویل شده و به تدریج بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

 سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود و ۱۱ هزار و ۳۰۱ نفر در آذربایجان‌شرقی به عنوان داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و ۲ هزار و ۸۰۴ نفر نیز برای شوراهای اسلامی شهرها ثبت‌نام کرده‌اند.

در استان بیش از چهار میلیون نفری آذربایجان‌شرقی ۲ هزار و ۷۶ روستا وجود دارد که در بیش از ۹۰ درصد آنها ثبت‌نام‌ها برای انتخابات شوراهای اسلامی به حد نصاب قانونی رسیده است و انتخابات در آن روستاها برگزار خواهد شد.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار