1403/01/09

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/01/09

-

استفاده از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیداها جرم است

کد خبر : 1057
17:08
1400/03/03

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیداها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش سونیوز، بابک محبوب‌علیلو در خصوص استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات، اظهار داشت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات له یا علیه کاندیداها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: مدیران و مسوولان دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی باید نظارت لازم بر رعایت مقررات از سوی کارکنان مربوطه اعمال و براساس مقررات و از منظر تخلف اداری با عوامل خاطی برخورد و در عین حال مرتکب یا مرتکبین را برای تعقیب قانونی به مرجع قضایی معرفی کنند.

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی تحرکات، اقدامات و ارائه خدمات خارج از مقررات به افراد خاص از سوی بعضی از دستگاه‌های عمومی غیردولتی خاطرنشان کرد: به مدیران دستگاه‌ها و شهرداران تذکر داده می‌شود، نظارت لازم بر مجموعه تحت مدیریت اعمال کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها و شهرداران باید از هرگونه اقدام غیرقانونی و ارائه خدمات خارج از مقررات به اشخاص، به جدّ اجتناب کنند، در غیر این صورت نسبت به رفتارهای خارج از مقررات و تبلیغ له و علیه کاندیداهای انتخابات مجموعه تحت مدیریت خود پاسخگو خواهند بود.


برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار