1403/02/08

سـونیـوز

آژانس خبری تحلیلی سونیوز

سونیوز، رسانه ای به زلالی سو

1403/02/08

-

رییس هیات بازرسی انتخابات مراغه:

تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات رصد می‌شود

کد خبر : 1046
10:56
1400/03/01

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مراغه گفت: تبلیغات زود هنگام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا رصد و هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین‌شده تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش سونیوز، مینا گلی‌پور روز شنبه در جلسه مشترک اعضای هیات بازرسی انتخابات با روسای هیات اجرایی بخش مرکزی و سراجو که در محل اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان انتخابات با رفتار بی‌طرفانه و با تمام توان بر نحوه صحیح برگزاری انتخابات نظارت دارند و اخبار و گزارشات مربوط به فعالیت ها، تخلفات داوطلبان مورد رصد قرار می گیرد.

وی گفت: تمامی فعالیت داوطلبان چه در فضای مجازی و چه به صورت میدانی رصد و با متخلفان برابر قانون با داوطلبان و با آنها برخورد می‌شود.

گلی پور ضمن اشاره به تعامل و هماهنگی بین اعضای برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان بیان کرد: با تعامل و همکاری کلیه برگزار کنندگان، برنامه های انتخاباتی شهرستان با زمانبندی مشخص شده در حال انجام ایت و امیدواریم شاهد انتخابات سالم و پر شور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشیم.

وی ادامه داد: تمامی شهروندان بازرسان انتخاباتی هستند و می‌توانند در صورت مشاهده موارد نقص و یا تخلف از قوانین و مقررات یا تبلیغات زود هنگام در فضای عمومی و مجازی موارد را به صورت مستدل و مستند به هیات بازرسی انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری تحویل و یا از طریق نمابر و شماره تماس۳۷۲۴۰۱۸۷ گزارش و یا شکایات مرتبط با انتخابات در فضای مجازی را به شماره همراه ۰۹۳۰۷۷۸۰۵۶۱۸ جهت رسیدگی قانونی و پاسخگویی پیامک کنند.

 مینا گلی پور رییس هیات بازرسی، عبدالله فرمانی دبیر هیات بازرسی و سعید معصومی عضو هیات بازرسی انتخابات شهرستان مراغه هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مراغه با ۲۶۸ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

برچسب های خبر (تگ)


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار