سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

۶۰ تا ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تراکتور پرداخت شده است

کد خبر : 994
10:07
1400/02/22


رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور با اشاره به افزایش مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان دارای قرارداد بلند مدت، گفت: میانگین پرداختی به بازیکنان ۶۰ تا ۷۰ درصد بوده و و بالاتر از پرداختی دیگر تیم‌های لیگ برتری است.


به گزارش سونیوز،  عباس الیاسی در واکنش به انتشار استوری مشترک از سوی بازیکنان در فضای مجازی مبنی بر عدم تعهدات مالی از سوی باشگاه، افزود: باشگاه تراکتور به تمامی تعهدات خود در خصوص قرارداد بازیکنان عمل کرده و اقداماتی از این نظیر از طرف برخی افراد خارج از باشگاه و با هدف ایجاد حاشیه و کمرنگ کردن دستاوردها و موفقیت‌های اخیر صورت گرفته است.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه باشگاه قاطعانه با این اقدام بازیکنان برخورد خواهد کرد، گفت: این باشگاه با سرمایه و اعتبار بخش خصوصی در عرصه ملی و بین المللی آبروداری کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای که با تحریک برخی افراد بیرونی برای تیم حاشیه درست می‌کنند، با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کنند و قطعا کمیته انضباطی باشگاه در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و صدور احکام جریمه‌ای اقدام خواهد کرد.

الیاسی عنوان کرد: همانگونه بارها اعلام کرده‌ایم، هیچ اسمی بزرگتر از تراکتور نیست و آقایان باید خجالت زده باشند که مالک باشگاه در چنین وضعیت اقتصادی به تعهدات خود پایبند بوده و حتی با درخواست افزایش مبلغ قرارداد چندین بازیکن که قرارداد بلند مدت داشتند، موافقت کرده و حالا به جای قدردانی، اعتراض کرده و تیم را به حاشیه می‌برند.

وی اظهار کرد: مالک باشگاه می‌توانست براساس قانون و طبق قرارداد تا پایان مدت قرارداد سه، چهار ساله این بازیکنان، همان مبالغ توافق شده اولیه را پرداخت کند، امّا برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان، با افزایش چند برابری مبلغ قراردادشان موافقت کرد و آقایان این گونه جواب محبت وی را دادند.

الیاسی همچنین از استعفای مدیر عامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه خبر داد و اذعان کرد: این نفرات به عنوان تیم اقتصادی وارد بدنه باشگاه شده بودند که پس از ناتوانی در اجرای برنامه‌ها، استعفا دادند و طی روزهای آینده اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل معرفی می‌شوند.

تیم تراکتور که با ۲۸ امتیاز از ۲۰ بازی در رده هفتم جای دارد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، جمعه این هفته و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.  


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار