سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مس سونگون در آستانه چهارمین قهرمانی

کد خبر : 968
12:36
1400/02/17


در یک هفته به پایان لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس‌سونگون ورزقان با 2 امتیاز از تعقیب کنندگانش پیش افتاد.


به گزارش سونیوز، در هفته نهم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس‌سونگون ورزقان در کرج به مصاف تیم مقاومت البرز رفت و در حالی که نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود، مسی‌ها در نیمه دوم موفق شدند نتیجه بازی را 4 بر 3 به سود خود رقم زده و 19 امتیازی شوند.

اما حساس‌ترین بازی هفته در ساوه برابر تیم‌های سن‌ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان بود. در این بازی اگر سن‌ایچ به برتری می رسید، کار مسی‌ها برای قهرمانی در هفته پایانی سخت و به اگر و اما می کشید.

از قضا تا دقایق پایانی تیم سن‌ایچ با نتیجه 3 بر 2 پیش بود، اما در لحظات باقیمانده گیتی‌پسند موفق به زدن 2 گل شده و بازی را با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به پایان رساند.

در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون با 19 امتیاز به صدر جدول صعود و در آستانه قهرمانی قرار گرفته و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه با 17 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مس‌سونگون در هفته پایانی میزبان تیم کراپ الوند است. بازی رفت دو تیم در خانه حریف با برتری مس سونگون به اتمام رسیده و نارنجی‌پوشان می توانند با تکرار برد به چهارمین قهرمانی خود دست یابند.

مس‌سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی بوده و با کسب 3 قهرمانی پرافتخارترین تیم فوتسال کشور به شمار می‌رود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار