سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

فراخوان جشنواره ایده منطقه آزاد ارس منتشر شد

کد خبر : 932
15:16
1400/02/09


فراخوان نخستین جشنواره ایده از سوی مرکز رشد واحدهای فناوری منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس منتشر شد.


به گزارش سونیوز، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور منطقه آزاد ارس  اعلام کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می توانند از طریق وب سایت www.eastp.ir و یا ارسال ایده به همراه مشخصات فردی و شماره تماس به آدرس ایمیل roshd.aras@gmail.com و شماره واتساپ ۰۹۰۵۶۷۶۲۱۶۳ اقدام نمایند.

الهام ذکایی افزود: محورهای جشنواره شامل کشاورزی نوین و فناوری‌های گلخانه‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، تجهیزات پزشکی، طراحی و تولید تجهیزات، قطعات و مواد مورد نیاز صنایع، اصلاح فرآیند تولید و افزایش بهره‌وری، دارو و فرآورده‌های پیشرفته حوزه درمان، محصولات پیشرفته مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی، بازاریابی و خدمات تجاری‌سازی و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر است.  

وی اظهار کرد: ایده‌های پذیرش شده در جشنواره با استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور ارس، از مزایای ارائه تسهیلات مالی حمایتی، تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری ارس، تخصیص دفتر کار بصورت رایگان، تخفیف در هزینه اجاره و سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی، مزایای قانونی فعالیت در مناطق آزاد و خدمات مشاوره و پشتیبانی بهره مند خواهند شد.

ذکایی گفت: مهلت ارسال ایده‌ها، ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد تعیین شده و نتایج ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ اعلام می شود و به ایده‌های برتر جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

«جشنواره ایده» از سوی مرکز رشد واحدهای فناور منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با همکاری پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار