سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

منتقدین احمدی نژاد دشمنان امام زمان هستند

کد خبر : 882
21:09
1400/01/25


مشاور رسانه‌ای سابق تیم احمدی‌نژاد می گوید: بر اساس ساحت قدسی ای که اطرافیان احمدی نژاد برای او قائل هستند، منتقدین وی دشمنان امام زمان هستند و آقای احمدی‌نژاد هم نایب خاص امام زمان است.


به گزارش سونیوز، پس از آنکه فائزه هاشمی دختر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس دولت سازندگی، شب گذشته در یکی از شبکه‌های اجتماعی خبر داد که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق از وی برای پذیرش معاون اولی‌ خود دعوت کرده ، این اظهارات با تکذیب دفتر احمدی‌نژاد مواجه شد اما با توجه به آنچه برخی نزدیکان سابقش می‌گویند نشان از این دارد که جریان وابسته به وی ماهیتی فرقه‌گون دارد.
عبدالرضا داوری که بازوی رسانه‌ای تیم احمدی‌نژاد بود و اخیراً افشاگری‌های متعددی را علیه وی انجام داده، می‌گوید: اطرافیان وی ساحت قدسی ای برایش قائل هستند و بر همین اساس حتی انتقادها علیه احمدی‌نژاد را نمی‌خواندیم و فکر می‌کردیم هر انتقادی که به سمت آقای احمدی‌نژاد روانه می‌شود، از یک کانون واحد صهیونیستی است و این منتقدین دشمنان امام زمان هستند و آقای احمدی‌نژاد هم نایب خاص امام زمان است.
وی در بخشی از این افشاگری ها با اشاره به پیگیری اخبار ناملایمات اقتصادی توسط احمدی نژاد می‌گوید:  آشوب‌های اجتماعی. یکی از اخباری که ما با آقای احمدی‌نژاد به طور روزانه در اتاق ایشان مرور می‌کردیم، اخبار بورس بود. سقوط بورس که می‌توانست نارضایتی اجتماعی ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بیاورد، یکی از اخبار مورد علاقۀ آقای احمدی‌نژاد بود. این‌ها مرتبا بدهی دولت به بانک‌ها را دنبال می‌کردند و فلاکت اقتصادی را نه فقط زمینه‌ساز آشوب‌های اجتماعی، بلکه وزنه‌ای می‌دیدند که می‌تواند این‌ها را در الاکلنگ قدرت بیاورد بالا.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار