سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

این خدمات پلیس راهور اینترنتی شد

کد خبر : 8031
12:20
1403/07/21


سونیوز: رئیس پلیس راهور فراجا با تشریح اقدامات انجام شده در هفته فراجا از غیرحضوری شدن ۴ خدمت پلیس راهور و هوشمند سازی کنترل ترافیک خبر داد.


به گزارش آژانس خبری سونیوز، سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه در هفته فراجا، اقدامات گسترده ای توسط پلیس راهور انجام و از طرح های جدید زیادی رونمایی شد گفت:‌ یکی از اقدامات فرهنگی مهم در این هفته، تأکید بر گسترش طرح «همیاران پلیس» بود، این طرح به عنوان یکی از سرمایه‌های مهم پلیس راهور است و هدف اصلی این برنامه، آموزش کودکان برای درک درست از زندگی اجتماعی و مسئولیت‌پذیری است.
 
او ادامه داد: برنامه‌ای جامع‌تر با عنوان «همیاران زندگی» را نیز داریم که به دنبال آن است تا علاوه بر آموزش اصول رانندگی ایمن، کودکان در حوزه‌های مختلفی مانند محیط زیست، مصرف انرژی و کمک به سالمندان نیز مهارت‌های اجتماعی کسب کنند. من از رئیس جمهور محترم دعوت می کنم تا در کنگره طلایه‌داران ترافیک شرکت کرده و به توسعه این طرح یاری رساند.
 
۴ خدمت پلیس راهور، اینترنتی شد
 
حسینی گفت: در راستای هوشمندسازی و تسهیل دسترسی مردم به خدمات راهور، چهار طرح جدید در حوزه خدمات غیرحضوری افتتاح شد. این طرح‌ها شامل درخواست رفع سد معبر، استعلام کروکی برخط، استعلام تاریخچه پلاک و ویرایش اطلاعات تماس مالک وسیله نقلیه بودند. این خدمات به صورت اینترنتی و آنلاین در دسترس هموطنان قرار گرفته‌اند و از مهم‌ترین مزایای آن‌ها می‌توان به کاهش نیاز به مراجعه حضوری، تسریع در ارائه خدمات و دسترسی به سوابق الکترونیکی تصادفات اشاره کرد. این طرح‌ها نه تنها به بهبود خدمات‌رسانی کمک می‌کنند، بلکه در روان‌سازی ترافیک نیز مؤثر خواهند بود.

انتهای پیام

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار