سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مجروحان لبنان به تهران منتقل می‌شوند

کد خبر : 7779
20:05
1403/06/28


سونیوز: رئیس هلال احمر کشور درباره وضعیت جسمانی مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان در پی حادثه تروریستی انفجار دستگاه‌های ارتباطی، اظهار کرد: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است و شرایط پایداری دارند. به لطف خدا تلاش می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از مجروحانی که به مداخلات درمانی جدی‌تر نیاز دارند به تهران منتقل کنیم.


به گزارش آژانس خبری سونیوز، پیرحسین کولیوند با بیان اینکه دو گروه از متخصصان اصلی در بیمارستان لبنان حضور دارند، گفت: هدف از حضور متخصصان و فوق‌تخصصان چشم در بیمارستان‌های لبنان این است که عمل‌های جراحی چشم را انجام دهند. من به همراه متخصصان و وفق‌متخصصان چشم از بیمارستان حضرت‌رسول (ص) لبنان بازدید کردیم. 
 
حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران در بیمارستان الزهرا در لبنان
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر و تیم همراهش با حضور در بیمارستان الزهرا لبنان،بر آمادگی هلال‌احمر ایران برای انتقال بیماران بدحال به کشور و ادامه روند درمان در بیمارستان‌های تخصصی کشور، تاکید کرد.
 
او همچنین پس از دیدار با رئیس و مسئولان بیمارستان، از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته لبنان عیادت کرد.
 
دکتر یوسف فارس مدیرداخلی بیمارستان الزهرا لبنان نیز در این دیدار با قدردانی از اعلام‌ همدردی و همبستگی ملت، دولت و هلال‌احمر ایران با مجروحان حادثه تروریستی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در این کشور گفت: دیدن تیم تخصصی پزشک و پرستار و امدادگران ایرانی، باعث دلگرمی ما شده است. مردم ایران همیشه به نوع‌دوستی و مهربانی معروف بوده‌اند و در تمام سختی‌ها، کنار حادثه‌دیدگان و مظلومان می‌ایستند.
 
پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر درباره وضعیت جسمانی مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان اظهار کرد: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است و شرایط پایداری دارند. به لطف خدا تلاش می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از مجروحانی که به مداخلات درمانی جدی‌تر نیاز دارند به تهران منتقل کنیم.
 
او با بیان اینکه دو گروه از متخصصان اصلی در بیمارستان لبنان حضور دارند، گفت: هدف از حضور متخصصان و فوق‌تخصصان چشم در بیمارستان‌های لبنان این است که عمل‌های جراحی چشم را انجام دهند. من به همراه متخصصان و فوق متخصصان چشم از بیمارستان حضرت‌رسول (ص) لبنان بازدید کردیم.
 
درپی حادثه تروریستی روز گذشته انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان، تیم‌های امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شامل ۱۲ پزشک عمومی و متخصص و ۱۲ پرستار و امدادگر امروز به این کشور اعزام شدند. پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر نیز به همراه این تیم‌ها به لبنان سفر کرده است.
 
انتهای پیام

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار