سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

انتصاب دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی

کد خبر : 7324
18:08
1403/05/16


سونیوز: طی حکمی از سوی وحید قربانی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، زینب عربی به عنوان « دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی » در استان آذربایجان شرقی منصوب شد.


به گزارش آژانس خبری سونیوز،  انجام امور ارتباطی، تبلیغاتی، اطلاع رسانی و رسانه ای مطابق با استانداردها و سیاست های وزارت راه و شهرسازی مسئولیت پیگری تشکیل جلسات منظم، اجرای مصوبات شورا و  هماهنگی های اجرایی و رسانه ای سفرهای استانی بخش هایی از وظایف و فعالیت های دبیر جدید شورای اطلاع رسانی است که در حکم انتصاب زینب عربی خطاب به کلیه ادارات، سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی  از جمله راه و شهرسازی،  راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه، راه آهن،  سازمان ملی مسکن، سازمان هواشناسی قید شده است.

پیرو حکم انتصاب از سوی وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی نیز این انتصاب را به کلیه مجموعه های وزارت را و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی ابلاغ کرده است.

 زینب عربی هم اکنون در روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی حضور داشته و  در ادوار مختلف نیز در روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فعالیت داشته است.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار