سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

معاون وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:
آموزش ترکیبی دانش‌آموزان در دوران پساکرونا

کد خبر : 714
13:13
1400/01/11


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش‌ دانش‌آموزان در آینده پس از کنترل کرونا به صورت ترکیبی‌ خواهد بود و امکان بهره‌مندی از تولیدات شبکه شاد پس از کرونا هم وجود دارد.


به گزارش سونیوز، رضوان حکیم‌زاده چهارشنبه در این باره افزود: آموزش پسا کرونا شبیه دوران کرونا و پیش از آن نخواهد بود، تجربه کسب شده در این مدت نشان می دهد که آموزش‌های حضوری واجد ارزش‌هایی است که با هیچ چیزی جایگزین نمی‌شود.

وی ادامه داد: بستر فناوری نیز می تواند برای تنوع بخشی به منابع یادگیری و فراهم کردن فرصت‌های متعدد یادگیری برای دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و خانواده‌ها و ایجاد ارتباط موثر و مداوم برای شبکه‌ای از همکاران در سراسر کشور فرصت های خوبی خلق کند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش‌ پس از کرونا ترکیبی است، خاطرنشان کرد: در راستای عدالت آموزشی با صدا و سیما گفت و گو شده تا برنامه‌های آموزشی پس از کرونا نیز ادامه یابد.

وی عنوان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان در مناطق محروم امکان برخورداری از یک معلم با تجربه با سابقه را ندارند و به دلیل شرایط خاص مناطق ممکن است از سرباز معلم و همکارانی که به خوبی آموزش ندیده باشند، استفاده کنند.

حکیم‌زاده یادآور شد: زمانی که دانش‌آموز و معلم فرصت پیدا می کند از تدریس برترین معلمان در قاب تلویزیون استفاده کند، آموزش در سطح کشور ارتقا می‌یابد و این موضوع گامی در راستای عدالت آموزشی است.

نویسنده : سونیوز
پژوهشیار