سـونیـوز

پایگاه خبری تحلیلی

نسخه چاپی خبر

مدیرعامل تراکتور مذاکره با گزینه داخلی برای سرمربیگری این تیم را رد کرد

کد خبر : 2560
17:07
1401/03/08


مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز هرگونه مذاکره با گزینه های داخلی برای سرمربیگری در تیم فوتبال این باشگاه را رد کرد و گفت: مالک باشگاه و هیات مدیره بر ادامه همکاری با ارطغرول ساغلام هم نظر هستند.


به گزارش سونيوز، میرمعصوم سهرابی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: آقای ساغلام یکسال دیگر با تراکتور قرارداد دارد و ادامه همکاری مشترک منوط به توافق طرفین است.

وی با اعلام اینکه ساغلام برنامه اولیه خود را به باشگاه ارائه کرده است، افزود: پس از بازی با نساجی این برنامه را در هیات مدیره مطرح کرده و پس از تصویب آن اقدامات تکمیلی را انجام خواهیم داد.

سهرابی به نتایج خوب ساغلام در مدت حضورش در تراکتور اشاره کرد و گفت: به همین دلیل به دنبال تمدید قرارداد وی هستیم و طبق برنامه‌ آقای ساغلام، اقداماتی را در راستای تحقق بخشیدن به آن‌ها از جمله نقل و انتقالات آغاز کرده‌ایم و بیکار ننشسته ایم.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با فراهم کردن شرایط مناسب و ساختن تیمی در شان تراکتور و هواداران پرشورمان، آرامش حاکم بر باشگاه را حفظ کرده و فصل آینده را پرقدرت آغاز کنیم.

در همین ارتباط، ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تیم فوتبال تراکتور که با گرفتن امتیازات لازم بقای این تیم در لیگ برتر را قطعی کرد در گفت و گو با رادیوسپور ترکیه گفت: تیم تراکتور در فوتبال ایران تیمی مطرحی است هم در ایران و هم در آسیا به داشتن بیشترین هوادار شهرت دارد و در دنیا نیز جز پنج تیم برتری است که در یک مسابقه بیشترین هواداران را داشته است.

وی گفت: قبلا هم در سال ۲۰۱۸ در یک دوره سخت وارد تیم شدم و در یک بازه سه ماهه به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردیم خیلی دوره سختی بود با وجود مشکلات و خطر سقوط، تیم را قبول کرده و توانستم تراکتور را در لیگ حفظ کنم. این بار هم به نظرم در تاریخ تراکتور از سخت‌ترین دوره‌های نتایجش و سخت‌ترین دوره‌های مالی باشگاه باز هم آمدم و مسوولیت تیم را پذیرفتم.

سرمربی تیم تراکتور یادآور شد: روزی که به تبریز آمدم مسوولیت بزرگی را پذیرفته و ریسک بزرگی کردم، اما نتیجه‌اش دست‌یابی به یک موفقیت بزرگ بود با تمام صمیمیت حسم را هم بگویم که اینجا برای زحمت‌ها احترام می‌گذارند و برای کاری که انجام می‌دهید، ارزش می‌گذارند و یک وفای به عهد وجود دارد، با این شرایط به نظرم در زندگی یک انسان خواسته‌اش بعد از تلاشی که کرده، نتیجه کارش را دیدن است و تلاشش را با احترام دیدن واقعا خیلی مهم است.

ساغلام افزود: اینجا از کاری که می‌کنید لذت می‌برید، انسان‌ها به شما احترام می‌گذارند و در پایان هم، بحث مادی کار را که کنار بگذاریم در بعد معنوی، شما به دلیل اینکه در محیط کاری‌تان لذت ‌می‌برید، خوشحال می‌شوید. اینجا در یک چنین شرایطی زندگی می‌کنم و از این رو خیلی شاد و خیلی سرحال بودنم را خیلی راحت می‌توانم اعلام کنم.

‌وی در مورد پیشنهادهایش از دیگر کشورها، بیان کرد: در مورد پیشنهاد پذیرش سرمربیگری حاتای اسپور ترکیه در شرایط فعلی چیز خاصی وجود ندارد. از عربستان و قطر هم پیشنهادهای جدی دارم ‌ و از طرفی ‌در فصل پیش رو با دیدار مالک باشگاه و مدیرعامل باشگاه تراکتور، در اهداف‌گذاری که خواهیم داشت و آنها را اگر سازماندهی کنیم و به آنها دست یابیم من اینجا در تبریز به خاطر علاقه‌ای که آنها دارند و احترامی که گذاشته‌اند، به خاطر باورهایی که دارند و انتظاراتی که دارند در صورتی که شرایط برای قهرمانی تراکتور فراهم شود برای قهرمانی تراکتور تلاش خواهم کرد.

سرپرست تیم تراکتور نیز به نتیجه بازی با فجرسپاسی اشاره کرد و گفت: تراکتور در این بازی به امتیاز نیاز نداشت اما با ارایه فوتبال پاک و معنی کردن روح جوانمردی با تمام توان به میدان رفت و دو بر یک برنده شد.

کاظم محمودی تراکتور در دیدار پایانی فصل گذشته مقابل سایپا نیز بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت و با پیروزی در مسابقه با فجرسپاسی بار دیگر نشان دادیم که فوتبال آذربایجان همیشه سرآمد فوتبال پاک است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه این تیم به دنبال فرجامی خوش در لیگ است، گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و برایمان فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. خداراشکر در سال جدید بیشترین امتیاز را به دست آورده‌ایم و مقابل نساجی تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را ارائه کرده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

محمودی تأکید کرد: مهمترین اتفاق در تراکتور روند رو به رشدی است که در هفته‌های اخیر داشته‌ایم. خوشبختانه تیم با هدایت آقای ساغلام به انسجام خوبی رسیده و توانسته است تا حدودی رضایت هواداران را جلب کند.

مدیر تیم تراکتور با اشاره به تاثیر مثبت حضور هواداران در نتایج این تیم، ابراز داشت: جا دارد به نمایندگی از باشگاه تراکتور از حمایت یار دوازدهم تشکر کنم ما با حضور هوادارانمان اکثر بازی‌ها را در تبریز پیروز شده‌ایم هواداران ما از نظر فرهنگ و اعتبار مثال زدنی هستند و ان‌شاءالله در فصل آینده نیز با حمایت‌های پرشور و بی‌نظیرشان، تیم را در مسیر موفقیت قرار خواهند داد.

محمودی از تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای بررسی وقایع بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد و مطرح کرد: قرار است روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی دوباره تشکیل شود و از ما نیز دعوت شده تا مدارک و لوایح تکمیلی خود را ارائه کنیم‌ و فکر می‌کنم پس از این جلسه رای بازی صادر خواهد شد که امیدوارم عادلانه باشد و حقی ضایع نشود.


نویسنده : سونیوز
پژوهشیار